Webové rozhraní manažera slouží ke správě jednotlivých pokladen. V závislosti na Vašem balíčku služeb umožňuje si přizpůsobit jednotlivé funkce. Veškerá data na jednotlivých pokladnách jsou odesílána do webového rozhraní manažera, kde jsou zpracována do formy grafů. Rozhraní je optimalizováno pro všechna chytrá zařízení.

Úvodní obrazovka po přihlášení (liší se dle balíčku služeb)

Rozdělení webového rozhraní manažera

  • Moje pokladna – Nastavení parametrů pokladny a kontaktních údajů.
  • Dashboard – Úvodní obrazovka po přihlášení. Dle zvoleného nastavení ukazuje přehledy o tržbách.
  • Přehledy – Podrobnější přehledy o tržbách dle filtrů a přehled o docházce.
  • Účtenky – Veškeré účtenky, které byly vydány v rámci pokladny.
  • Prodejní položky – Správa sortimentu, který se zobrazuje na dotykové pokladně.
  • Markování – Správa uspořádání prodejních položek, funkcí, možnosti placení na dotykové pokladně.
  • Finance – Pohyby hotovosti na pokladně.
  • Skladové položky – Správa prodejních položek ve skladu.
  • Skladové doklady – Doklady o pohybu prodejních položek ze skladu / do skladu.
  • Výroba – Správa receptur a rozpisů.
  • Personál – Správa uživatelů a práv pro používání dotykové pokladny.
  • Partneři – Správa dodavatelů.
  • Zákaznické displeje – Nastavení grafických zákaznických displejů.
  • Nastavení – Obecná nastavení.

Video pro nastavení Pokladničky:

Zpětná vazba

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Sdělte nám váš názor na toto téma.

Prosím, nepoužívejte toto pro otázky k podpoře.
Technickou podporu kontaktujte na číslo 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.

Zveřejnit komentář.