V případě, že Vám přestala tisknout tiskárna, postupujte podle těchto kroků:

  1. Zkontrolujte, zda:
    a) v tiskárně nedošel papír
    b) je připojen ke zdroji napájení a k dotykové pokladně
    c) je správně vložený papír (termovrstva směrem ven)
  1. V nastavení zařízení se ujistěte, zda máte správně nastaveny parametry pro tiskárnu a vyzkoušejte zkušební tisk.

V případě, že tiskárna nadále netiskne, kontaktujte nás telefonicky na čísle 222 264 265 nebo na e-mailové adrese podpora@markeeta.cz.

Zpětná vazba

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Sdělte nám váš názor na toto téma.

Prosím, nepoužívejte toto pro otázky k podpoře.
Technickou podporu kontaktujte na číslo 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.

Zveřejnit komentář.