Systém slouží ke správě aplikací a nastavení Parametrů EET.

  1. Klikněte na 1 Systém.

Rychlé volby - Systém

  1. Otevře se okno Aplikace a Správa.

Okno systém

1 Aplikace – Seznam aplikací pokladny.

2 eRecept – Přechod do aplikace eRecept Lékař.

3 Nastavení – Otevření možností nastavení Androidu (Bezdrátová připojení a sítě – Internet a SIM karty; Zařízení – Plocha, Paměť, Baterie; Osobní – Poloha, Zabezpečení, Účty; Systém – Datum a čas)

4 Platební terminál mPOS – Spuštění aplikace.

5 Vyzvedni si – Spuštění aplikace Vyzvedni si.

6 Vzdálená podpora – Spuštění aplikace vzdálená podpora, slouží k připojení technika ze zákaznické podpory na Vaši pokladnu (získání dat).

7 Správa – Přechod na stránku Správa – informace o zařízení (Poslední replikace, Kontrola certifikátu, Tiskárna, etržby) a nastavení Parametrů EET.

Jak nastavit parametry EET na dotykové pokladně?

  1. V okně Systém – Správa klikněte na 1 Parametry EET. Otevře se okno s parametry EET.

Jak nastavit parametry EET na dotykové pokladně - krok 1

  1. Vyplňte požadované údaje 2.

Jak nastavit parametry EET na dotykové pokladně - krok 2

  • Firma a DIČ – Tato pole jsou automaticky vyplněna.
  • Číslo provozovny – Automaticky vyplněno, ale lze změnit.
  • Certifikát – Číslo Vašeho certifikátu.
  • Ověřovací mód – Zapnutím ověřovacího módu budete odesílat účtenky pouze pro Vaši kontrolu funkčnosti (bez kódu FIK), účtenka se tedy NEBUDE ukládat na daňový portál finanční správy. Tato funkce slouží pouze k testovacím účelům! Na vytisknuté účtence se zobrazí zpráva o tom, zda se podařilo sestavit datovou zprávu a zda je Vaše účtenka v pořádku.
  • Zjednodušený režim – Pokud máte od správce daně schválenou výjimku a účtenky vystavujete ve zjednodušeném režimu (off-line), aktivujte funkci. Může se jednat např. o situaci, kdy z technických důvodů není možné na provozovně stálé připojení k internetu. Účtenky jsou vystavovány s PKP kódem a údaje o tržbách pak musí poplatník odeslat správci daně do 5 dnů od uskutečnění přijaté tržby.
  • Nezobrazovat DIČ na účtence – Pokud nechcete, aby se na vytištěné účtence zobrazovalo DIČ, aktivujte funkci.
  1. Po vyplnění údajů klikněte na 3 zpět nebo uložit.

Zpětná vazba

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Sdělte nám váš názor na toto téma.

Prosím, nepoužívejte toto pro otázky k podpoře.
Zákaznickou podporu kontaktujte na tel. čísle 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.

Zveřejnit komentář.