Objednání a zaktivování datové SIM karty

  1. Pro pokladny:
    Markeeta-Mini, Markeeta-Kompakt a Markeeta-Profi
    postupujte podle kroku B.
  1. Pro pokladnu:
    Markeeta-SmartPokladna
    se nejdříve musí zjistit, zda SIM karta již v pokladně je.
    Pokud SIM karta ve SmartPokladně již je, postupujte dle kroku A.
    Pokud SIM karta ve SmartPokladně není, postupujte dle kroku B.

Krok A – Datová SIM karta v pokladně již je (pokladna vám přišla s obálkou od vyjmuté SIM karty)

Pokud SIM karta v pokladně je, stačí ji zaktivovat. Pro aktivaci existují 2 způsoby:

  1. Aktivace na webovém rozhraní manažera v MENU: Moje pokladna / SIM karty.

Stránka SIM karty - aktivace SIM karty

Zde zaškrtněte 1 Souhlasím s podmínkami použití datové SIM karty a poté klikněte na 2 Aktivovat SIM kartu.

  1. Napsat žádost o aktivaci na e-mail sim@markeeta.cz s těmito náležitostmi:
    • IČ (případně IČ, pro které chcete zaktivovat SIM)
    • sériové číslo (ICCID) SIM karty
      ICCID je jedinečné číslo každé SIM karty. Začíná vždy 8942 a má celkem 19 číslic.
      ICCID najdete pod čárovým kódem:
      - buď na obálce od Vaší SIM karty, které bylo součástí balení pokladny
      - nebo na kartě, ze které byla vyloupnuta Vaše SIM karta
      - nebo na krabici od Vaší pokladny
      - připadně najdete ICCID ve své pokladně – na Úvodní obrazcovce, kliknutím nejprve na Servis a poté na SIM karta, se dostanete do Menu, kde najdete údaje o SIM kartě ve Vaší pokladně.

Krok B – Datová SIM karta v pokladně není

Nejdříve je nutné si SIM kartu pořídit.

  1. Datovou SIM kartu lze objednat na eShopu nebo na webovém rozhraní manažera v MENU: Moje pokladna / SIM karty.

Stránka SIM karty - objednat SIM kartu

Zde, zaškrtněte 1 Souhlasím s podmínkami použití datové SIM karty a poté klikněte na 2 Objednat SIM kartu.

  1. Až k Vám datová SIM karta dorazí, vylomte správnou velikost SIM karty. (NÁVOD: ‘Jak připojíte Vaši pokladnu k internetu?’, který byl součástí balení Vaší pokladny)
  1. SIM kartu poté vložte do pokladny. (NÁVOD: ‘OBSAH BALENÍ, ZAPOJENÍ, ZAPNUTÍ, který byl rovněž součástí balení Vaší pokladny)

Zpětná vazba

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Sdělte nám váš názor na toto téma.

Prosím, nepoužívejte toto pro otázky k podpoře.
Technickou podporu kontaktujte na číslo 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.

Zveřejnit komentář.