Na záložce Servis / Reklamace najdete informace o vytvořených požadavcích týkajících se servisu či reklamace.

Servis/Reklamace

1 Nový požadavek – Otevření okna pro vytvoření Reklamace.

2 Tabulka požadavků – Seznam všech zaslaných požadavků ohledně Servisu/Reklamace.

3 Jít na stránku – Zadejte číslo stránky a potvrďte (Enterem) pro přechod na ni.

4 Zobrazit filtry – Zobrazí se pole filtrů, dle kterých lze filtrovat skladové položky.

5 Nastavení tabulky – Nastavení uspořádání a zobrazení sloupců u skladových položek.

6 Export – Otevření okna pro export tabulky Servis/Reklamace. Po výběru druhu exportu a potvrzením tlačítkem OK, se Vám automaticky vygeneruje a stáhne Excel soubor obsahující všechny vybrané položky a data o nich.

Okno Export dat


Jak vytvořit nový požadavek na servis či reklamaci?

  1. Klikněte na 1 Nový požadavek. Zobrazí se Vám nové okno k zadání požadavku na servis či reklamaci.
    Formulář je pro přehlednost rozdělen do dvou částí – Kontaktní údaje a Zařízení.
  1. Na stránce 1 Kontaktní údaje zadejte informace o kontaktní osobě.

Nový požadavek Servis/Reklamace - Kontaktní údaje

2 Kontaktní osoba – Z nabídky vyberte kontaktní osobu. Tlačítkem Nová osoba můžete zadat novou kontaktní osobu.

3 Telefon – Z nabídky vyberte telefonní číslo. Tlačítkem Nový telefon můžete zadat nové telefonní číslo.

4 E-mail – Z nabídky vyberte kontaktní e-mail. Tlačítkem Nový e-mail můžete zadat novou e-mailovou adresu.

Adresa pro zaslání zpět – Adresa, na kterou má být servisované/reklamované zařízení zasláno nazpět.
Tlačítkem 5 Výběr adresy vyberte požadovanou adresu z nabídky. Tlačítkem 6 Nová adresa můžete zadat novou adresu.

7 Souhlas s řádem – Zatrhněte příznak pro souhlas se servisním a reklamačním řádem. Tento je možné zobrazit kliknutím na řádek níže – 8 Zobrazit servisní a reklamační řád (reklamační řád se otevře v novém okně).

  1. Přejděte na záložku 9 Zařízení a zadejte údaje o servisovaném/reklamovaném zařízení.

Nový požadavek Servis/Reklamace - Zařízení

1 Pokladní terminál – Z nabídky vyberte terminál, jehož se požadavek týká.

  • Balíček služeb – Balíček služeb, který je na daném terminálu aktivní. Údaj se automaticky dosadí po výběru terminálu.
  • Platnost – Období platnosti výše uvedeného balíčku služeb.

2 Okamžitá výměna – Pokud si přejete okamžitou výměnu zařízení, příznak zatrhněte. Tato výměna podléhá ceníku Markeeta.

3 Zařízení – Proveďte výběr zařízení.

  • Typ zařízení – Z nabídky vyberte typ zařízení, např. pokladní terminál, tiskárna účtenek.
  • Připojené zařízení – Název připojeného zařízení s předvyplněným sériovým číslem.
  • Model – Model připojeného zařízení (Pokladna 10”, Mobilní číšník).
  • Sériové číslo – Předvyplněné sériové číslo dle připojeného zařízení. Sériové číslo je možné upravit ručně.

4 Závada – kategorie – Rozklikněte nabídku a vyberte typ závady.

5 Popis závady – Uveďte co nejpřesnější popis závady.

6 Příslušenství – Vyplňte údaje o zasílaném příslušenství – např. tiskárna, napájecí kolébka apod.

7 Vytvořit potvrzení pro FÚ – Příznak zatrhněte, pokud si přejete vytvořit potvrzení pro finanční úřad (nemožnost odesílat účtenky na EET z tech. důvodů).

8 Zařízení je v záruce – Pokud je zařízení stále v záruce, příznak zatrhněte.

Zařízení je v záruce

  • Doklad o pořízení – V případě, že je zařízení ještě v záruce, přiložte doklad o pořízení zařízení. Pokud ho nemáte v elektronické podobě, vložte jej přímo do balíku.

9 Další přílohy – ukázka závady – Možnost nahrání dalších příloh s ukázkou závady.

Vložení přílohy - Ukázka závady

  1. Tlačítkem 10 Vytvořit servisní požadavek vyplněný formulář uložte.

Po vytvoření požadavku se zobrazí souhrn informací o reklamaci včetně přiložených dokumentů (servisní protokol, průvodka na balík, potvrzení pro FÚ). Tlačítkem Zobrazit… je možné jednotlivé soubory otevřít.

Zpětná vazba

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Sdělte nám váš názor na toto téma.

Prosím, nepoužívejte toto pro otázky k podpoře.
Zákaznickou podporu kontaktujte na tel. čísle 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.

Zveřejnit komentář.