Pokud se blíží konec platnosti Vašeho balíčku služeb, nebo nemáte předplacenu zákaznickou podporu na další období, zobrazí se na terminálu informativní hlášení s možností prodloužení balíčku. Platba balíčku služeb je možná přímo z pokladního terminálu, a to platební kartou, nebo zadáním aktivačního kódu.


1. Úhrada prostřednictvím platební karty – GP Webpay

Na záložce Platební karta jsou zobrazeny souhrnné informace o platbě, tzn. informace o produktu a částka, kterou budete platit.

Pokud je zaškrtnuta volba Provádět automaticky, bude Váš balíček služeb automaticky prodlužován pomocí Vaší platební karty. Doporučujeme tuto volbu ponechat zaškrtnutou. Vaši předvolbu můžete kdykoliv zrušit v manažeru v části Moje pokladna – Doklady.

  1. Kliknutím na tlačítko Zaplatit … budete následně přesměrováni na platební bránu.

Platba balíčku služeb - platební karta

  1. Zde vyplňte údaje Vaší platební karty.

Platba balíčku služeb - platební brána

  1. Pokud platba proběhla v pořádku, zobrazí se na terminálu hlášení o prodloužení či přechodu na balíček služeb.

Platba balíčku služeb - dokončení


2. Prodloužení balíčku pomocí aktivačního kódu

  1. Přejděte na záložku Aktivační kód.
  2. Do políčka Aktivační kód vložte aktivační kód (zakoupený z e-shopu, od partnera apod.).
  3. Stiskněte tlačítko Uplatnění aktivačního kódu.

Platba balíčku služeb - aktivační kód

Zpětná vazba

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Sdělte nám váš názor na toto téma.

Prosím, nepoužívejte toto pro otázky k podpoře.
Zákaznickou podporu kontaktujte na tel. čísle 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.

Zveřejnit komentář.