Pět dní před vypršením platnosti Vašeho balíčku služeb, Vás o této skutečnosti informuje pokladna. Je tedy potřeba předplatit či aktivovat balíček na další období.

Vypršení balíčku služeb

1 Pokračovat – Klikněte pokud potřebujete pracovat s pokladnou a chcete balíček zaplatit později.

2 Zákaznická podpora

3 Prodloužit balíček služeb – Po kliknutí se otevře okno pro zaplacení balíčku.


Platba balíčku

Máte na výběr ze 3 platebních možností:

  1. Platební karta
  2. Aktivační kód
  3. Platební převod


1) Platební karta

  1. Po kliknutí na Prodloužit balíček služeb zůstaňte na záložce 1 Platební karta.
  2. Pokud ponecháte funkci 2 Provádět automaticky aktivní bude Váš balíček služeb automaticky prodlužován pomocí Vaší platební karty. Doporučujeme tuto volbu ponechat zaškrtnutou.
  1. Klikněte na 3 pro měsíční platbu nebo na 4 chcete-li využít výhodné roční platby.

Platba platební kartou

  1. Po výběru platby budete přesměrováni na platební bránu, kde je zapotřebí vyplnit všechny požadované údaje (pokračujte podle pokynů stránky). Poté dojde k zaplacení a automatickému prodloužení balíčku (zhruba během 15 minut).

Platební brána


2) Aktivační kód

  1. Po kliknutí na Prodloužit balíček služeb přejděte na záložku 1 Aktivační kód.
  2. Vyplňte do pole 2 Vámi zakoupený aktivační kód (zakoupený z e-shopu, od partnera apod.) a potvrďte jej kliknutím na 3 Uplatnění aktivačního kódu.

Platba aktivačním kódem

Zakoupení aktivačního kódu


3) Platební převod

  1. Po kliknutí na Prodloužit balíček služeb přejděte na záložku 1 Platebním převodem.
  2. Zvolte si zda chcete zaplatit 2 Měsíční platbu či využít výhodné 3 Roční platby.
  3. Proveďte platbu pomocí QR kódů či využijte číslo účtu, variabilní symbol a částku k provedení Vaší platby.

Platba převodem

Zpětná vazba

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Sdělte nám váš názor na toto téma.

Prosím, nepoužívejte toto pro otázky k podpoře.
Zákaznickou podporu kontaktujte na tel. čísle 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.

Zveřejnit komentář.