Pět dní před vypršením platnosti Vašeho balíčku služeb, Vás o této skutečnosti informuje pokladna. Je tedy potřeba předplatit či aktivovat balíček na další období.

Vypršení balíčku služeb

1 Pokračovat – Klikněte pokud potřebujete pracovat s pokladnou a chcete balíček zaplatit později.

2 Zákaznická podpora

3 Prodloužit balíček služeb – Po kliknutí se otevře okno pro zaplacení balíčku.

Platba balíčku

Máte na výběr ze 3 platebních možností:

  1. Platební karta
  2. Aktivační kód
  3. Platebním převodem

1) Platební karta

  1. Po kliknutí na Prodloužit balíček služeb zůstaňte na záložce 1 Platební karta.
  2. Pokud ponecháte funkci 2 Provádět automaticky aktivní bude Váš balíček služeb automaticky prodlužován pomocí Vaší platební karty. Doporučujeme tuto volbu ponechat zaškrtnutou.
  1. Klikněte na 3 pro měsíční platbu nebo na 4 chcete li využít výhodné roční platby.

Platba platební kartou

  1. Po výběru platby budete přesměrováni na platební bránu, kde je zapotřebí vyplnit všechny požadované údaje (pokračujte podle pokynů stránky). Poté dojde k zaplacení a automatickému prodloužení balíčku (zhruba během 15 minut).

Platební brána

2) Aktivační kód

  1. Po kliknutí na Prodloužit balíček služeb přejděte na záložku 1 Aktivační kód.
  2. Vyplňte do pole 2 Vámi zakoupený aktivační kód (zakoupený z e-shopu, od partnera apod.) a potvrďte jej kliknutím na 3 Uplatnění aktivačního kódu.

Platba aktivačním kódem

Zakoupení aktivačního kódu

Platební převod

  1. Po kliknutí na Prodloužit balíček služeb přejděte na záložku 1 Platebním převodem.
  2. Zvolte si zda chcete zaplatit 2 Měsíční platbu či využít výhodné 3 Roční platby.
  3. Proveďte platbu pomocí QR kódů či využijte číslo účtu, variabilní symbol a částku k provedení Vaší platby.

Platba převodem

Zpětná vazba

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Sdělte nám váš názor na toto téma.

Prosím, nepoužívejte toto pro otázky k podpoře.
Zákaznickou podporu kontaktujte na tel. čísle 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.

Zveřejnit komentář.