Pokud neznáte Vy nebo Váš zaměstnanec svůj PIN, či si jen přejete nastavit jiný, můžete tak učinit ve svém manažeru v sekci Personál.

  1. V případě, že zadáte na pokladně nesprávný PIN, objeví se hláška 1 Uživatel nebyl nalezen.

Zapomenutý PIN - krok 1

  1. Přihlaste se do svého manažera a přejděte do sekce Personál. U vybraného uživatele klikněte na 2 ikonu tužky.

Zapomenutý PIN - krok 2

  1. Otevře se okno Úprava uživatele. Vyplňte nový PIN do pole 3 PIN a klikněte na 4 Uložit uživatele.

Zapomenutý PIN - krok 3

  1. PIN máte změněný. Přejděte tedy zpět k pokladně a klikněte na 5 Replikace. Jakmile se objeví hláška 6 Replikace byla úspěšně dokončena, můžete se přihlásit do pokladny novým PINem.

Zapomenutý PIN - krok 4

Zpětná vazba

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Sdělte nám váš názor na toto téma.

Prosím, nepoužívejte toto pro otázky k podpoře.
Zákaznickou podporu kontaktujte na tel. čísle 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.

Zveřejnit komentář.