Stránka Moje pokladna slouží k nastavení parametrů pokladny a kontaktních údajů.

Stránka Moje pokladna

1 Moje údaje – Vaše osobní údaje.

2 Provozovatel – Provozovatel pokladen a přehled provozoven.

3 Balíčky služeb – Typ Vašeho balíčku služeb a doba platnosti.

4 SIM karty – Objednání nebo aktivace SIM karty.

5 Platební terminály – Objednání platebního terminálu.

6 Hotline – Stav požadavků, které jste zadali na zákaznickou podporu Markeeta.

7 Novinky – Přehled nových funkčností pokladního systému Markeeta.

8 Doklady – Přehled vystavených dokladů včetně údajů o jejich splatnosti.

9 Zprávy – Seznam informačních zpráv, které byly zaslány na Vaši pokladnu.

10 Integrace – Seznam připojených systémů k pokladnímu systému Markeeta.

Zpětná vazba

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Sdělte nám váš názor na toto téma.

Prosím, nepoužívejte toto pro otázky k podpoře.
Technickou podporu kontaktujte na číslo 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.

Zveřejnit komentář.