Pro možnost přehrávat playlisty na zákaznickém monitoru musíme monitor nejdříve spárovat ve webovém rozhraní manažera. Dále je zapotřebí mít na zákaznickém monitoru nainstalovanou aplikaci SmartSoftwareTV, která obsluhuje přehrávání playlistů a komunikuje s pokladnou. Po prvním spuštění aplikace zaregistrujeme monitor a provedeme spárování s webovým rozhraním manažera.

Postup registrace zákaznického monitoru:

  • 1 Výběr jazyka
  • 2 Výběr sítě: vyberte stejnou síť, do které je připojena Vaše pokladna
  • 3 Registrace zařízení:
    • 4 Backend: Markeeta
    • 5 Po zadání e-mailu a kliknutí na tlačítko odeslat Vám na zadanou adresu dorazí e-mail s odkazem pro spárování monitoru a účtu od pokladny. Alternativní cesta je zadat ID monitoru ze spodní části obrazovky do webového rozhraní manažera v záložce Zákaznické displeje.
    • Po úspěšném spárování si monitor začne stahovat obsah Vašeho playlistu.

Registrace zákaznického displeje

Ovládání zákaznického monitoru:

Nastavení zákaznického monitoru probíhá ze Servisní sekce. Při spuštěném playlistu se do servisní sekce dostanete poklepáním na obrazovku monitoru.

Servisní sekce zákaznického displeje

1 V pravé části obrazovky naleznete postranní panel, ve kterém lze změnit údaje zadané při registraci monitoru (jazyk, síť), dále se můžete dostat do systémového nastavení zařízení, nastavit další různé volby nebo si nastavit zámek obrazovky.
2 V případě změny playlistu v servisní sekci naleznete i tlačítko pro jeho aktualizaci a následné znovu spuštění přehrávače playlistu.

Zpětná vazba

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Sdělte nám váš názor na toto téma.

Prosím, nepoužívejte toto pro otázky k podpoře.
Technickou podporu kontaktujte na číslo 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.

Zveřejnit komentář.