Na záložce Hotline si můžete procházet a kontrolovat stav Vašich požadavků, které jste podali na naši zákaznickou podporu buď telefonicky, e-mailem nebo zprávou z Vaší pokladny pomocí tlačítka Servis.

Přehled požadavků

Záložka Hotline

1 – Číslo požadavku. Pokud máte více požadavků a budete nás chtít znovu kontaktovat, uvedením čísla požadavku celou komunikaci urychlíte.

2 – Tlačítko pro zobrazení zpráv daného požadavku.

3 – Stav požadavku vypovídá sám o sobě, v tabulce níže naleznete přehled možných stavů požadavku.

Přehled stavů požadavku

Stav požadavku Význam
nezačato Požadavek byl přijat, ale ještě se nezačal řešit.
archivováno Požadavek byl vyřešen a je uložen pro možnost zobrazení.
čeká na řešitele Požadavek se aktuálně řeší a čeká se na vyřízení naším technikem.
čeká na zákazníka Pro pokračování v řešení požadavku je potřeba dalšího vyjádření zákazníka a čeká se na zákazníkovu odpověď.
sloučeno Požadavek se stejným obsahem byl již založen, požadavky tedy byly sloučeny do jednoho.

Náhled na požadavek

1 – Po rozkliknutí zprávy se zobrazí její text.

2 – Text zprávy.

3 – Hlavička zprávy s informacemi, od koho zpráva pochází a datem vytvoření.

Zpětná vazba

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Sdělte nám váš názor na toto téma.

Prosím, nepoužívejte toto pro otázky k podpoře.
Zákaznickou podporu kontaktujte na tel. čísle 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.

Zveřejnit komentář.