Na záložce Balíčky služeb najdete informace o provozovnách a k nim přiřazeným balíčkům služeb.

Stránka Balíček služeb

1 Kód – Kódové označení terminálu.

2 Název – Název terminálu.

3 Produkt – Typ balíčku služeb (Pokladnička, Basic, Standard, Pro).

4 Sériové číslo – Sériové číslo balíčku služeb.

5 Aktivováno – Informace o tom, zdali je balíček služeb aktivní.

* Podpora – Informace o tom, zda je k balíčku služeb poskytována telefonická a e-mailová podpora.

6 Zadat aktivační kód – Kliknutím vložíte aktivační kód balíčku služeb (prodloužení balíčku služeb).

Zpětná vazba

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Sdělte nám váš názor na toto téma.

Prosím, nepoužívejte toto pro otázky k podpoře.
Technickou podporu kontaktujte na číslo 222 264 265 nebo e-mailem na podpora@markeeta.cz.

Zveřejnit komentář.