Nebyly nalezeny žádné výsledky.
Související témata jsou zobrazena níže.

Parametry EET

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Parametry EET

Záložka Parametry EET slouží ke správě certifikátu elektronické evidence tržeb a úpravě dalších parametrů potřebných pro elektronickou evidenci tržeb. Parametry EET 1 Údaje o firmě, DIČ – Automaticky doplněno z nastavení…

Mimo EET

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Funkce markování » Mimo EET

Funkce Mimo EET slouží k vytisknutí účtenky v nefiskálním režimu, tzn. účtenka se neodešle na server EET. V praxi se používá v podnicích, které mají např. různé typy živností, zatímco jedna EET již podléhá, tak druhá ne. Typickým příkladem…

Instalace certifikátu EET

Začínáme » Než začnete markovat » Instalace certifikátu EET

!Následující kroky provádějte výhradně přes Váš osobní počítač, na pokladně není možné tento postup uskutečnit. Na této stránce naleznete proces instalace certifikátu EET do dotykové pokladny. Návod se skládá z následujících bodů: 1)…

Chcete markovat mimo EET?

Co dělat, když… » Chcete markovat mimo EET?

Funkce Mimo EET slouží k vytisknutí účtenky v nefiskálním režimu, tzn. účtenka se neodešle na server EET. Jak markovat mimo EET? 1) Markování pomocí funkce Mimo EET Přejděte na markovací obrazovku a klikněte na tlačítko 1 Mimo EET.…

Systém – aplikace a správa

Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Systém – aplikace a správa

Systém slouží ke správě aplikací a nastavení Parametrů EET. Klikněte na 1 Systém. Rychlé volby - Systém Otevře se okno Aplikace a Správa. Okno systém 1 Aplikace – Seznam aplikací pokladny. 2 eRecept – Přechod do aplikace…

Instalace kořenových certifikátů pro EET z aplikace

Začínáme » Než začnete markovat » Instalace kořenových certifikátů pro EET z aplikace

!Následující popis se týká pouze zařízení Markeeta Kompakt a Markeeta Profi. Pokud po Vás vyžaduje pokladna instalaci kořenových certifikátů, postupujte dle následujícího návodu. Pozor, nezaměňujte s pokladním certifikátem EET. Průvodce…

Význam chyb, které mohou nastat při odesílání účtenek na EET

Webové rozhraní manažera » Účtenky » Význam chyb, které mohou nastat při odesílání účtenek na EET

Při odesílání účtenek na EET může dojít k chybám, v této kapitole zjistíte, jaké chyby to jsou, jaký mají význam a jak je opravit. Chyby se člení na kritické a nekritické. U kritických chyb se účtenka na EET neodeslala, zatímco u nekritických…

Jak MARKEETA funguje

Začínáme » Jak MARKEETA funguje

Pokladní systém je rozdělen do 2 částí. První částí je Dotyková pokladna (terminál) s připojením k internetu a k ní připojené periferie. K pokladnám lze dokoupit tyto periferie : Tiskárna – lze zakoupit zde. Pokladní zásuvka…

Účtenky

Webové rozhraní manažera » Účtenky

Na stránce Účtenky naleznete veškeré účty, které byly zaplaceny nebo uloženy na dotykové pokladně. Účtenky je možné třídit, řadit a vyhledávat mezi nimi dle předvolených nebo vlastních filtrů, které je možné i ukládat. Samozřejmostí je…

Další možnosti

Webové rozhraní manažera » Prodejní položky » Další možnosti

Skupinové položky Záložka 1 Skupinové položky představuje přehled všech prodejních skupinových položek a informace o nich (cena, DPH, EAN atd.) Skupinová položka představuje vytvoření druhové prodejní položky. Využijete ji, pokud prodáváte…

Se nevytiskl kód FIK? / Etržby jsou off-line?

Co dělat, když… » Se nevytiskl kód FIK? / Etržby jsou off-line?

Pro opravení chyby, kvůli které se Vám netiskne FIK (dlouhý PKP), zkuste tyto způsoby: 1. Ruční odeslání z rychlých voleb Pro manuální odeslání účtenek klikněte v rychlých volbách na tlačítko 1 etržby. Rychlé volby - etržby 2.…

Nastavení

Webové rozhraní manažera » Nastavení

V záložce Nastavení naleznete možnost úpravy různých parametrů pokladny. Stránka Nastavení Slevy a přirážky – Nastavení slev a přirážek při markování na dotykové pokladně. Měny – Možnost přidat měnu, kterou…

Začínáme

Začínáme

Vítejte na stránkách uživatelské příručky pokladního systému MARKEETA. Naleznete zde veškeré informace o tom, jak pracovat s dotykovou obrazovkou a webovým rozhraním manažera a jak využívat jejich jednotlivé funkce. V této příručce můžete…

Chcete přidat novou provozovnu nebo terminál?

Co dělat, když… » Chcete přidat novou provozovnu nebo terminál?

1. Máte více živnosti, ale chcete markovat pouze na jedné pokladně? Přidejte si novou provozovnu! Přidejte provozovnu, pokud chcete markovat pod jiným IČ, na jiné adrese či s jiným certifikátem EET. Prodejní položky se definují zvlášť pro každou…

NÁVODY – stáhnete zde

NÁVODY – stáhnete zde

Příručky, které jsou vkládány do balení pokladen, můžete též stáhnout na níže uvedených odkazech: Všeobecné návody Manuál pro registraci pokladny Jak nastavit EET – první kroky OBJEDNÁNÍ/AKTIVACE datové SIM karty Plná moc Obnova…

Obrazovka rychlých voleb

Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb

Obrazovka rychlé volby se nachází na dotykové pokladně a dostupnost jejich funkcí závisí na roli, která je přidělena uživateli, na typu zakoupeného balíčku služeb a na nastavení ve webovém rozhraní manažera v záložce Markování. Rychlé volby na…

Funkce markování

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Funkce markování

Funkce markování se nachází na markovací obrazovce. *Jak nastavit funkce markování se dozvíte v kapitole Nastavení funkcí na markovací obrazovce. Funkce na markovací obrazovce Maximální počet funkcí markování, které si můžete přidat na…

Váha neváží správně?

Co dělat, když… » Váha neváží správně?

V případě, že Vám pokladna při markování vážené položky hlásí, že je nutné zadat váhu, postupujte podle těchto kroků: Nejprve zkontrolujte, zda: a) je váha zapnuta, b) je správně připojena k dotykové pokladně. V nastavení…

Přidat funkce

Webové rozhraní manažera » Markování » Přidat funkce

Na záložce Přidat funkce si můžete spravovat jednotlivé funkce, které se budou zobrazovat na markovací obrazovce dotykové pokladny. Přidat funkce 1 Seznam funkcí – Ze seznamu funkcí vyberte ty, které chcete zobrazit na markovací obrazovce (max. 6…

Co dělat, když…

Co dělat, když…

V sekci Co dělat, když… naleznete, jak se vypořádat s chybami či potížemi, které se při používání Markeety mohou vyskytnout. Co dělat, když mi pokladnica hlási koniec platnosti certifikátu (SK)? Potíže a chyby spojené s používáním…

Než začnete markovat

Začínáme » Než začnete markovat

Rychlý přístup: Než začnete markovat Průvodce registrací Instalace certifikátu EET Instalace kořenových certifikátů pro EET z aplikace Při koupi nové pokladny je nutné provést několik kroků, než budete moci začít…

Dotyková pokladna

Dotyková pokladna

Dotyková pokladna slouží k prodeji sortimentu. Pokladní prodej je v případě připojení k internetu realizován online – data o prodeji jsou přímo odesílána na EET. Data jsou v pravidelných intervalech díky replikaci automaticky zabezpečeně…

Další možnosti

Skladové hospodářství » Skladové položky » Další možnosti

Skupinové položky 1 Skladové skupinové položky zobrazují přehled všech prodejních a skladových skupinových položek a informace o nich (zásoba na skladu, historie nákupních cen, atd.). Skupinové položky 2 Přidat skupinovou položku – Otevření…

Tiskárna přestala pracovat?

Co dělat, když… » Tiskárna přestala pracovat?

V případě, že Vám přestala tisknout tiskárna, postupujte podle těchto kroků: a) Zkontrolujte, zda: 1. v tiskárně nedošel papír 2. je připojena ke zdroji napájení a k dotykové pokladně 3. je správně vložený papír (termovrstva směrem ven)…

Kopie účtu

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Funkce markování » Kopie účtu

Funkce kopie účtu slouží k opětovnému vytisknutí již odeslané účtenky. Vytisknutí probíhá prakticky ihned, jelikož účtenka se již neodesílá na server EET. Funkci kopie účtu musíte nejprve přidat na markovací obrazovku, popřípadě na…

Tisk štítků

Webové rozhraní manažera » Prodejní položky » Tisk štítků

p(#stitky). Štítky prodejních položek slouží zákazníkovi ke zjištění klíčových informací o položce (název, cena, výrobce, atd.). Na webovém rozhraní manažera MARKEETY lze vytisknout štítky s různými velikostmi, velikostmi okrajů, čárovými…

Markování na pokladničce

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Markování na pokladničce

V této kapitole se dozvíte, jak markovat na dotykové pokladně s balíčkem služeb Pokladnička. Video manuál si můžete prohlédnout na Youtube. Můžete si též stáhnout PDF manuál k Pokladničce v sekci Návody – stáhnete zde. *Pokladničku lze…

Jak markovat

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat

V této kapitole se můžete seznámit se základy markování na dotykové pokladně. Základní markování Vstupte na markovací obrazovku. Ťukněte na požadovanou 1 Prodejní položku. Tím namarkujete tuto položku jednou. Pokud markujete více položek,…

Přehledy

Webové rozhraní manažera » Přehledy

Na stránce Přehledy získáte kompletní přehled Vašich prodejů v systému Markeeta. Přehledy lze rozdělit do základních skupin 1 Uzavřené účty a 2 Otevřené účty. *Pro balíček služeb Pro je stránka Přehledy rozšířena o skupinu 3 Sklady,…

První přihlášení do webového rozhraní

Webové rozhraní manažera » První přihlášení do webového rozhraní

Při prvním přihlášení do webového rozhraní se Vám objeví průvodce, který Vás naučí základní úkoly potřebné k prodávání. *Pokud toto není Vaše první přihlášení, přejděte na další kapitolu – Moje pokladna. Základní…

Přehled typů pokladen

Technická sekce » Přehled typů pokladen

Po kliknutí na název pokladny budete přesměrováni na náš E-shop. MARKEETA Smart Připojení: LTE, WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth Obrazovka: 10“ multi-touch Rozlišení: 1280 × 800 Porty: SD Card, 1x micro USB Další informace: - …

Platební terminály

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Platební terminály

Podporované terminály: Markeeta Pay Terminál FiskalPro VX520 Terminál FiskalPro VX675 Konfigurace Platebního terminálu Markeeta Pay Postup konfigurace platebních funkcí: Pro konfiguraci platebních funkcí je třeba mít zařízení registrované…

Účtenka

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Účtenka

V záložce Účtenka lze upravovat parametry účtenky. Účtenka (Nastavení) 1 Text na začátku účtenky – Text, který se bude zobrazovat na začátku vytisknuté účtenky – tzv. hlavička. Pokud necháte hlavičku nevyplněnou, budou se na…

Měny

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Měny

Záložka Měny slouží ke správě jednotlivých měn. Měny poté využijete při správě typů plateb, kde budete moci zadat například kurz. Měny 1 Měny – Záložka obsahující všechny typy měn. 2 Přidat měnu – Otevření okna pro…

Uložení účtu

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Funkce markování » Uložení účtu

Funkce slouží k uložení účtu a jeho pozdějšímu zaplacení, tzn. účtenka se zatím neodešle na server EET. *Funkce uložení účtu se doporučuje používat v provozech např. v restauracích, kde zákazník neplatí účet ihned. !Funkci uložení účtu…

Typy plateb

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Typy plateb

Záložka Typy plateb umožňuje spravovat platby, které můžete použít na dotykové pokladně. *Jak přidat typ platby na markovací obrazovku dotykové pokladny naleznete v kapitole Možnosti placení. Typy plateb 1 Přidat typ platby – Otevření okna…

Prodejní položky

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Prodejní položky

Na záložce Prodejní položky si nastavujete parametry prodejních položek. Prodejní položky (Nastavení) 1 Používání PLU – Zvolte, pokud chcete používat PLU. PLU (zkratka anglického price look-up code, „kód pro dohledání ceny“) je…

Obrazovka markování

Dotyková pokladna » Obrazovka markování

Vzhled a funkce obrazovky markování se liší typem balíčku služeb (Pokladnička, Basic, Standard a Pro). Balíček služeb Pokladnička Způsob markování s balíčkem Pokladnička je podobný klasickému počítání na kalkulačce. Pokladnička pracuje jen s…

Uzavřené účty

Webové rozhraní manažera » Přehledy » Uzavřené účty

V sekci Uzavřené účty jsou dostupné přehledy, které zohledňují pouze uzavřené a zaplacené účtenky a jejich položky. Základní přehled Uzavřené účty - Základní přehled 1 Období – Zvolte si časového období, za které chcete…

Servis / Reklamace

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Servis / Reklamace

Na záložce Servis / Reklamace najdete informace o vytvořených požadavcích týkajících se servisu či reklamace. Servis/Reklamace 1 Nový požadavek – Otevření okna pro vytvoření Reklamace. 2 Tabulka požadavků – Seznam všech zaslaných…

Vyzvedni si

Napojení s jinými systémy » Vyzvedni si

Vyzvednisi.cz je bezplatný objednávkový systém pro gastropodniky a maloobchod. Aplikace Markeeta je s webem vyzvednisi.cz propojena na úrovni sdělení objednávek. Tedy jakmile aplikaci propojíte, budou Vám objednávky zasílány přímo na Vaši dotykovou…