Nebyly nalezeny žádné výsledky.
Související témata jsou zobrazena níže.

Je chybně namarkována položka?

Co dělat, když… » Je chybně namarkována položka?

Problém chybně namarkované položky, která už byla společně s účtenkou poslána na daňový portál, lze řešit 2 způsoby: Zápornou položkou (balíček služeb: Pokladnička, Basic, Standard, Pro) *Jak namarkovat zápornou položku, zjistíte v…

Nastavení vážených položek

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Váhy » Nastavení vážených položek

Vážené položky se nastavují přes webové rozhraní manažera stejným způsobem jako všechny ostatní 1 Prodejní položky. Jak nastavit váženou položku? Pokud již máte položku vytvořenou, stiskněte 2 Ikonu tužky. Pokud ještě položku vytvořenou…

Markování vážených položek

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Váhy » Markování vážených položek

Při markování vážené položky nejprve zajistěte, aby byla váha od posledního vážení vynulována. Jak markovat vážené položky? Vložte zboží na váhu a zvolte na markovací obrazovce prodejní položku. Pokladna po obdržení informací o položce,…

Markování se skupinovou položkou

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Markování se skupinovou položkou

Tato funkce Vám umožní efektivnější markování, jedná-li se o skupinu položek s jednotlivě odlišnými cenami (např. sladké nápoje, Trička a další…). Jak založit skupinovou položku? V manažeru přejděte na stránku markování klikněte na…

Jak MARKEETA funguje

Začínáme » Jak MARKEETA funguje

Pokladní systém je rozdělen do 2 částí. První částí je Dotyková pokladna (terminál) s připojením k internetu a k ní připojené periferie. K pokladnám lze dokoupit tyto periferie : Tiskárna – lze zakoupit zde. Pokladní zásuvka…

Co dělat, když…

Co dělat, když…

V sekci Co dělat, když… naleznete, jak se vypořádat s chybami či potížemi, které se při používání Markeety mohou vyskytnout. Co dělat, když mi pokladnica hlási koniec platnosti certifikátu (SK)? Potíže a chyby spojené s používáním…

Skladové hospodářství

Skladové hospodářství

Skladové hospodářství slouží k evidenci, správě, sledování stavu a vlastností veškerých položek sortimentu a jejich pohybu na skladech. Účel skladového hospodářství je evidovat nákupy a příjmy zboží, sledovat jeho zásoby, porovnávat data z…

Tržby

Skladové hospodářství » Skladové doklady » Tržby

Záložka Tržby slouží k prohlížení dokladů o tržbě z uplynulého období prodeje. Tržby 1 Časové období – Zvolte Vámi požadované časové období, za které chcete zobrazit doklady o tržbě (Dnes, Tento týden, Minulý měsíc, Od-Do, apod.) 2…

Další možnosti

Skladové hospodářství » Skladové položky » Další možnosti

Skupinové položky 1 Skladové skupinové položky zobrazují přehled všech prodejních a skladových skupinových položek a informace o nich (zásoba na skladu, historie nákupních cen, atd.). Skupinové položky 2 Přidat skupinovou položku – Otevření…

Nejčastější dotazy – skladové položky

Skladové hospodářství » Nejčastější dotazy – skladové položky

V této kapitole naleznete odpovědi na nejčastější otázky týkající se Skladového hospodářství – Skladových položek. Jak mám nastavit položku Pivo tak, aby se při prodeji pivo automaticky odskladňovalo ze sudu? Jak definovat položku Pivo v…

Skladové položky

Skladové hospodářství » Skladové položky

Stránka Skladové položky zobrazuje přehled všech prodejních a skladových položek a informace o nich (zasoba na skladu, historie nákupních cen, skladová karta, atd.) Skladové položky 1 Prodejní skupiny – Seznam Vámi vytvořených prodejních…

Servis / Reklamace

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Servis / Reklamace

Na záložce Servis / Reklamace najdete informace o vytvořených požadavcích týkajících se servisu či reklamace. Servis/Reklamace 1 Nový požadavek – Otevření okna pro vytvoření Reklamace. 2 Tabulka požadavků – Seznam všech zaslaných…

Funkce markování

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Funkce markování

Funkce markování se nachází na markovací obrazovce. *Jak nastavit funkce markování se dozvíte v kapitole Nastavení funkcí na markovací obrazovce. Funkce na markovací obrazovce Maximální počet funkcí markování, které si můžete přidat na…

Postranní funkce

Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Postranní funkce

Postranní funkce se nachází na obrazovce rychlých voleb. Postranní volby *1 Postranní funkce si můžete nastavit ve webovém rozhraní manažera v záložce Markování v sekci Rychlé volby. Kopie účtu – Vytisknutí kopie účtu z…

Remitenda

Skladové hospodářství » Skladové doklady » Remitenda

Remitenda je skladový doklad, který se vytváří pro odkoupení zboží dodavatelem (př. ráno nakoupíte noviny/časopisy a večer máte možnost nechat odkoupit dodavatelem neprodané kusy zpět). *V případě, že využíváte EDI, budou se Vám vytvářet v…

Nákup

Skladové hospodářství » Skladové doklady » Nákup

Záložka Nákup slouží k tvorbě a úpravě nákupních dokladů (naskladnění zboží). *V případě, že využíváte EDI, budou se Vám vytvářet v této sekci automatické nákupní doklady. Tyto doklady je potřeba překontrolovat dle dodacího listu či…

Ostatní příjem

Skladové hospodářství » Skladové doklady » Ostatní příjem

Záložka Ostatní příjem slouží ke správě dokladů o ostatním příjmu (např. příjem darů/dárků od dodavatele, naskladnění spotřebního materiálu určeného pro personál, inventurním rozdílům apod.). Ostatní příjem 1 Přidat doklad –…

Inventura

Skladové hospodářství » Skladové doklady » Inventura

Záložka Inventura slouží ke správě a evidenci inventurních dokladů. Zde můžete porovnat fyzickou kontrolu Vašeho skladu s daty v databázi (vystopování ztraceného zboží). !Každý den je možné provést pouze 1 inventuru. Inventura 1 Přidat doklad…

Výrobní doklady

Skladové hospodářství » Skladové doklady » Výrobní doklady

Záložka Výrobní doklady slouží k evidenci a tvorbě výrobních dokladů. Výrobní doklady se tvoří dvěma způsoby: 1. Ručně přes tlačítko Přidat doklad, kdy si díky dokladu naskladníte (vyrobíte) výrobek (tím, že vyskladníte dané…

Rychlé volby

Webové rozhraní manažera » Markování » Rychlé volby

Na záložce Rychlé volby můžete spravovat zobrazení nabídky postranních funkcí na dotykové pokladně. Rychlé volby 1 Obrazovka – Informace pro kterou markovací obrazovku rychlé volby upravujete. 2 Určeno pro – Nastavení, pro jaký typ…

Prodejní položky

Webové rozhraní manažera » Prodejní položky

V záložce Prodejní položky je možné spravovat prodejní položky a prodejní skupiny. Po kliknutí na Prodejní položky se zobrazí všechny vytvořené položky. Prodejní položky 1 Prodejní skupiny – Přehled prodejních skupin. 2 Další možnosti…

Ostatní výdej

Skladové hospodářství » Skladové doklady » Ostatní výdej

Záložka Ostatní výdej slouží ke správě dokladů o ostatním výdeji (např. likvidace zničeného zboží, odpis prošlého, vyskladněni spotřebního materiálu pro personál, apod.) Ostatní výdej 1 Přidat doklad – Otevření okna pro přidání…

Převodka

Skladové hospodářství » Skladové doklady » Převodka

Záložka Převodka slouží ke správě pohybu zboží mezi sklady. Převodka 1 Přidat doklad – Otevření okna pro přidání nového skladového dokladu o převodce. 2 Časové období – Zvolte časové období, za které chcete zobrazit skladové…

Rozpisy

Skladové hospodářství » Výroba » Rozpisy

Záložka Rozpisy slouží k vytváření prodejních položek, které se skládají z jiných položek (basa piva = pivo a šest lahví). *Při namarkování prodejní položky skládající se z jiných položek se na účtence rozepíšou položky, které…

Receptury

Skladové hospodářství » Výroba » Receptury

Záložka Receptury slouží k vytváření prodejních položek, které se skládají z jednotlivých surovin/materiálů/služeb (výrobky, jídla, apod.). *Při namarkování prodejní položky skládající se ze surovin/materiálů/služeb budou ze skladu…

Storno účtu

Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Postranní funkce » Storno účtu

Funkce storno účtu slouží k stornování celého účtu, tj. vytisknutí účtenky se zápornými hodnotami. *Funkce storno účtu je v praxi použitelná např. v případě, kdy zákazník vrací zboží (nevhodné, nefunkční, reklamace, apod.) a požaduje…

Přidat funkce

Webové rozhraní manažera » Markování » Přidat funkce

Na záložce Přidat funkce si můžete spravovat jednotlivé funkce, které se budou zobrazovat na markovací obrazovce dotykové pokladny. Přidat funkce 1 Seznam funkcí – Ze seznamu funkcí vyberte ty, které chcete zobrazit na markovací obrazovce (max. 6…

Dotyková pokladna

Dotyková pokladna

Dotyková pokladna slouží k prodeji sortimentu. Pokladní prodej je v případě připojení k internetu realizován online – data o prodeji jsou přímo odesílána na EET. Data jsou v pravidelných intervalech díky replikaci automaticky zabezpečeně…

Váha neváží správně?

Co dělat, když… » Váha neváží správně?

V případě, že Vám pokladna při markování vážené položky hlásí, že je nutné zadat váhu, postupujte podle těchto kroků: Nejprve zkontrolujte, zda: a) je váha zapnuta, b) je správně připojena k dotykové pokladně. V nastavení…

Funkce úvodní obrazovky

Dotyková pokladna » Funkce úvodní obrazovky

Při prvním spuštění aplikace Markeeta máte na výběr Přihlásit se nebo Registrovat. První spuštění aplikace 1 Nová registrace – Pokud ještě nemáme vytvořenou registraci, klikněte na Registrovat. Registraci je možné vytvořit přímo z…

Účtenky

Webové rozhraní manažera » Účtenky

Na stránce Účtenky naleznete veškeré účty, které byly zaplaceny nebo uloženy na dotykové pokladně. Účtenky je možné třídit, řadit a vyhledávat mezi nimi dle předvolených nebo vlastních filtrů, které je možné i ukládat. Samozřejmostí je…

Význam chyb, které mohou nastat při odesílání účtenek na EET

Webové rozhraní manažera » Účtenky » Význam chyb, které mohou nastat při odesílání účtenek na EET

Při odesílání účtenek na EET může dojít k chybám, v této kapitole zjistíte, jaké chyby to jsou, jaký mají význam a jak je opravit. Chyby se člení na kritické a nekritické. U kritických chyb se účtenka na EET neodeslala, zatímco u nekritických…

Mi pokladnica hlási koniec platnosti certifikátu (SK)?

Co dělat, když… » Mi pokladnica hlási koniec platnosti certifikátu (SK)?

V prípade, že Vám pokladňa vypisuje koniec platnosti certifikátu či sa táto hláška vypisuje na bločku, je nutné obnoviť certifikát v pokladni. Pre obnovu certifikátu je nutné vygenerovať si nové autentifikačné údaje. Ďalšie informácie, vrátane…

Tiskárna přestala pracovat?

Co dělat, když… » Tiskárna přestala pracovat?

V případě, že Vám přestala tisknout tiskárna, postupujte podle těchto kroků: a) Zkontrolujte, zda: 1. v tiskárně nedošel papír 2. je připojena ke zdroji napájení a k dotykové pokladně 3. je správně vložený papír (termovrstva směrem ven)…

Tiskárny

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Tiskárny

Jak připojit a nastavit tiskárnu? Nejprve je nutné mít nastavenou tiskárnu ve webovém rozhraní manažera v záložce Nastavení – Zařízení (zobrazeno níže). Role musí být určena jako Tiskárna účtenek. Nastavení tiskárny ve webovém…

Platební terminály

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Platební terminály

Podporované terminály: Markeeta Pay Terminál FiskalPro VX520 Terminál FiskalPro VX675 Konfigurace Platebního terminálu Markeeta Pay Postup konfigurace platebních funkcí: Pro konfiguraci platebních funkcí je třeba mít zařízení registrované…

Prodejní položky

Webové rozhraní manažera » Markování » Prodejní položky

Záložka Prodejní položky slouží k přizpůsobení obrazovky markování na dotykové pokladně. Obrazovka na webovém rozhraní manažera je shodná s obrazovkou na dotykové pokladně. Nastavení markovací obrazovky 1 Výběr markovací obrazovky – V…

Váhy

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Váhy

Komunikace s váhami probíhá pomocí knihovny Smart Scale Library, která je součástí každé instalace aplikace Markeeta. Aktuálně jsou podporovány pouze váhy CAS-ER plus (protokol Dialog 06 typ 12). Pokud je knihovna Smart Scale Library porušena, zobrazí…

Doklady

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Doklady

V záložce Doklady můžete dohledat a kontrolovat stav Vašich plateb a taky najít doklady (faktury) – například faktury za platbu balíčku či SIM karty atd. Doklady 1 Stav – Stav uhrazení platby (čeká na úhradu nebo uhrazeno). Jednotlivé stavy…

Vyhledávání a třídění účtenek

Webové rozhraní manažera » Účtenky » Vyhledávání a třídění účtenek

Nastavení filtru účtenek Pro vyhledání účtenek, zvolte v záložce Účtenky možnost 1 Hledat. Vyhledávání a třídění účtenek 2 Období – Zvolte z nabídky období, za které chcete účtenky zobrazit (Dnes, Zítra, Minulý týden, Tento…

Vyzvedni si

Napojení s jinými systémy » Vyzvedni si

Vyzvednisi.cz je bezplatný objednávkový systém pro gastropodniky a maloobchod. Aplikace Markeeta je s webem vyzvednisi.cz propojena na úrovni sdělení objednávek. Tedy jakmile aplikaci propojíte, budou Vám objednávky zasílány přímo na Vaši dotykovou…

Výroba

Skladové hospodářství » Výroba

Stránka Výroba slouží ke správě receptur a rozpisů. *Dostupné pouze pro balíček Pro. Výroba 1 Záložka Receptury slouží k vytváření prodejních položek, které se skládají z jednotlivých surovin/materiálů/služeb (výrobky, jídla, apod.).…

Pokladna hlásí konec platnosti balíčku služeb?

Co dělat, když… » Pokladna hlásí konec platnosti balíčku služeb?

Pět dní před vypršením platnosti Vašeho balíčku služeb, Vás o této skutečnosti informuje pokladna. Je tedy potřeba předplatit či aktivovat balíček na další období. Vypršení balíčku služeb 1 Pokračovat – Klikněte pokud potřebujete…

SIM karty

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » SIM karty

V záložce SIM karty lze objednat SIM kartu či zažádat o její aktivaci. SIM karty Objednání a zaktivování datové SIM karty Pro pokladny: Markeeta-SmartPokladna, Markeeta-Mini, Markeeta-Kompakt a Markeeta Pay. Pokud SIM karta ve Pokladně již je,…

Vyzvedni si

Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Vyzvedni si

Vyzvednisi.cz je bezplatný objednávkový systém pro gastropodniky a maloobchod. Jakmile aplikaci propojíte, budou Vám objednávky zasílány přímo na Vaši dotykovou pokladnu, kde je budete moci spravovat (potvrdit/zamítnout). Kliknutím na 1 Vyzvedni si…

iDoklad

Napojení s jinými systémy » iDoklad

iDoklad je on-line účetní systém od společnosti Solitea Česká republika, který umožňuje vystavovat faktury či pokladní doklady a tvořit ceníky. iDoklad lze propojit s Markeetou, můžete své prodeje z pokladny exportovat rovnou do iDokladu. Export…

Nejčastější dotazy – skladové doklady

Skladové hospodářství » Nejčastější dotazy – skladové doklady

V této kapitole naleznete odpovědi na nejčastější otázky týkající se Skladového hospodářství – Skladových dokladů. Proč se po vytvoření nákupního dokladu nezměnil stav skladu? Jak odemknout a upravit doklad, když na stránce vyskakuje…

Markování na stoly

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Markování na stoly

Funkce markování na stoly umožňuje uložit jeden nebo více účtů na požadovaný stůl. Pro využívání je nutné mít povolenou funkci markování na stoly v nastavení prodeje a tuto funkci zapnutou i v nastavení obrazovky. Funkce markování na stoly je v…

Prodejní položky

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Prodejní položky

Na záložce Prodejní položky si nastavujete parametry prodejních položek. Prodejní položky (Nastavení) 1 Používání PLU – Zvolte, pokud chcete používat PLU. PLU (zkratka anglického price look-up code, „kód pro dohledání ceny“) je…

Záporná položka

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Funkce markování » Záporná položka

Funkce záporná položka slouží ke stornování určité položky v účtu. *Funkce záporná položka je v praxi použitelná např. v případě, kdy zákazník chce vrátit určité položky na účtence. Ke stornování celého účtu slouží funkce Storno…

Dashboard

Webové rozhraní manažera » Dashboard

Stránka Dashboard slouží k zobrazení statistik a přehledů prodeje. Po přihlášení do Webového rozhraní manažera budete automaticky přesměrováni na tuto stránku. Stránka dle Vašeho nastavení zobrazuje informace o prodejích. Stránka Dashboard 1…

Platba stravenkou

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Platba stravenkou

Platba stravenkou není automaticky přednastavený typ platby a je tedy nejprve nutné tento typ platby vytvořit. Jak vytvořit typ platby pro platbu stravenkou? Přihlašte se do webového manažera. Přejděte do sekce Nastavení, záložky Typy plateb a…

Účtenka

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Účtenka

V záložce Účtenka lze upravovat parametry účtenky. Účtenka (Nastavení) 1 Text na začátku účtenky – Text, který se bude zobrazovat na začátku vytisknuté účtenky – tzv. hlavička. Pokud necháte hlavičku nevyplněnou, budou se na…

Tisk štítků

Webové rozhraní manažera » Prodejní položky » Tisk štítků

p(#stitky). Štítky prodejních položek slouží zákazníkovi ke zjištění klíčových informací o položce (název, cena, výrobce, atd.). Na webovém rozhraní manažera MARKEETY lze vytisknout štítky s různými velikostmi, velikostmi okrajů, čárovými…

Reporty

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Reporty

Záložka Reporty slouží k nastavení zasílání přehledů pomocí SMS či e-mailu a k propojení Markeety s iDokladem. Reporty 1 Aplikace Moje Markeeta – Při zvolení vybraného tlačítka (Google play či App Store) se otevře nové internetové okno s…

Finance

Webové rozhraní manažera » Finance

Stránka Finance zobrazuje přehled pohybu hotovosti a stravenek na dotykové pokladně. Jedná se o přehled záložky Pokladní kniha na dotykové pokladně. *Jak pracovat s pokladní knihou naleznete v kapitole Pokladní kniha. !Pro zobrazení dat do pokladní…

Hotline

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Hotline

Na záložce Hotline si můžete procházet a kontrolovat stav Vašich požadavků, které jste podali na zákaznickou podporu Markeety buď telefonicky, e-mailem nebo zprávou z Vaší pokladny pomocí tlačítka Servis. Přehled požadavků Hotline 1 Číslo…

Typy plateb

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Typy plateb

Záložka Typy plateb umožňuje spravovat platby, které můžete použít na dotykové pokladně. *Jak přidat typ platby na markovací obrazovku dotykové pokladny naleznete v kapitole Možnosti placení. Typy plateb 1 Přidat typ platby – Otevření okna…

Mimo EET

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Funkce markování » Mimo EET

Funkce Mimo EET slouží k vytisknutí účtenky v nefiskálním režimu, tzn. účtenka se neodešle na server EET. V praxi se používá v podnicích, které mají např. různé typy živností, zatímco jedna EET již podléhá, tak druhá ne. Typickým příkladem…

Pokladní kniha

Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Pokladní kniha

Pokladní kniha slouží ke správě pohybu hotovosti a stravenek na dotykové pokladně. Ťukněte na 1 Pokladní kniha pro zobrazení okna ke správě pohybu hotovosti a stravenek. Rychlé volby - Pokladní kniha Pokladní kniha 1 – Typ platby. 2…

Konfigurace síťových tiskáren

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Tiskárny » Konfigurace síťových tiskáren

Nastavení síťových parametrů tiskárny Rongta RP80W LAN/WiFi Připojte síťovou tiskárnu (LAN (kabel), WiFi) přes USB kabel k počítači. Z instalačního CD, které naleznete v balení u tiskárny, nainstalujte potřebné ovladače – DriverInstall.…

Internet

Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Internet

Internet umožňuje přístup do internetového prohlížeče. Rychlé volby - Internet Internetový prohlížeč Po kliknutí na 1 Internet se otevře okno internetového prohlížeče. Internetový prohlížeč 1 – Internetová adresa stránky (začnete…

Markování na pokladničce

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Markování na pokladničce

V této kapitole se dozvíte, jak markovat na dotykové pokladně s balíčkem služeb Pokladnička. Video manuál si můžete prohlédnout na Youtube. Můžete si též stáhnout PDF manuál k Pokladničce v sekci Návody – stáhnete zde. *Pokladničku lze…

Jak markovat

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat

V této kapitole se můžete seznámit se základy markování na dotykové pokladně. Základní markování Vstupte na markovací obrazovku. Ťukněte na požadovanou 1 Prodejní položku. Tím namarkujete tuto položku jednou. Pokud markujete více položek,…

Chcete přidat novou provozovnu nebo terminál?

Co dělat, když… » Chcete přidat novou provozovnu nebo terminál?

1. Máte více živnosti, ale chcete markovat pouze na jedné pokladně? Přidejte si novou provozovnu! Přidejte provozovnu, pokud chcete markovat pod jiným IČ, na jiné adrese či s jiným certifikátem EET. Prodejní položky se definují zvlášť pro každou…

Moje údaje

Webové rozhraní manažera » Moje pokladna » Moje údaje

Na záložce Moje údaje lze změnit kontaktní údaje majitele provozoven. Moje údaje Lze změnit příjmení, jméno, email, telefon, ulici, město, PSČ a zemi. Přihlašovací jméno je používáno pro přihlášení do webového rozhraní manažera. To lze…

Upravit obrazovky

Webové rozhraní manažera » Markování » Upravit obrazovky

Záložka Upravit obrazovky slouží ke správě a přidání obrazovek. Ty lze následně přepínat na dotykové pokladně v nastavení terminálu. Jak přidat nebo upravit markovací obrazovku? Klikněte na záložku Upravit obrazovky (modrý rámeček).…

Instalace kořenových certifikátů pro EET z aplikace

Začínáme » Než začnete markovat » Instalace kořenových certifikátů pro EET z aplikace

!Následující popis se týká pouze zařízení Markeeta Kompakt a Markeeta Profi. Pokud po Vás vyžaduje pokladna instalaci kořenových certifikátů, postupujte dle následujícího návodu. Pozor, nezaměňujte s pokladním certifikátem EET. Průvodce…

Novinky zobrazené na terminálu

Dotyková pokladna » Novinky zobrazené na terminálu

U dotykových pokladen se softwarem Markeeta 2.4.0 a vyšším je přidána funkcionalita zobrazení novinek v rámci vrchního informativního panelu: V případě, že novinka odkazuje na internetovou stránku, budete po zvolení 1 Zjistit více na tuto stránku…

Přehledy

Webové rozhraní manažera » Přehledy

Na stránce Přehledy získáte kompletní přehled Vašich prodejů v systému Markeeta. Přehledy lze rozdělit do základních skupin 1 Uzavřené účty a 2 Otevřené účty. *Pro balíček služeb Pro je stránka Přehledy rozšířena o skupinu 3 Sklady,…

Sleva

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Funkce markování » Sleva

Funkce sleva slouží k použití slevy na celý účet. Pro používání této funkce je nejprve nutné mít vytvořené slevy. Jak vytvořit slevu se dočtete v kapitole Jak vytvořit slevy. Dále je nutné mít tuto funkci přiřazenou na markovací obrazovce. Jak…

Nejde namarkovat sleva nebo přirážka?

Co dělat, když… » Nejde namarkovat sleva nebo přirážka?

Po namarkování položky na 1 Seznam a kliknutí na 2 Slevy a přirážky se objeví: Slevy a přirážky 1) Nemáte potřebná oprávnění Objevila se hláška 1 Nemáte potřebná oprávnění pro Přidání slevy. Nemáte potřebná oprávnění…

Prodloužení balíčku služeb na terminálu

Dotyková pokladna » Prodloužení balíčku služeb na terminálu

Pokud se blíží konec platnosti Vašeho balíčku služeb, nebo nemáte předplacenu zákaznickou podporu na další období, zobrazí se na terminálu informativní hlášení s možností prodloužení balíčku. Platba balíčku služeb je možná přímo z…

Moje Markeeta

Moje Markeeta

Aplikace Moje Markeeta Vám umožňuje kontrolovat provozovnu, i když v ní nejste fyzicky přítomni. Používáním aplikace získáte: aktuální přehled o tržbách v provozovně aktuální přehled o tržbách dle jednotlivých položek…

Sklady a Docházka

Webové rozhraní manažera » Přehledy » Sklady a Docházka

Záložka Sklad a Docházka je dostupná pouze pro balíček služeb PRO. Stav skladu k datu Stav skladu k datu 1 Stav skladu k datu – Vám nabízí možnost nahlížet do skladu nejen k aktuálnímu dni, nýbrž je možné si vybrat konkrétní den, kdy…

Uzavřené účty

Webové rozhraní manažera » Přehledy » Uzavřené účty

V sekci Uzavřené účty jsou dostupné přehledy, které zohledňují pouze uzavřené a zaplacené účtenky a jejich položky. Základní přehled Uzavřené účty - Základní přehled 1 Období – Zvolte si časového období, za které chcete…

Mapa stolů

Webové rozhraní manažera » Markování » Mapa stolů

Záložka Mapa stolů slouží k úpravě mapy stolů na dotykové obrazovce (dostupné pro balíčky služeb Standard a Pro). *Pokud se Vám tato nabídka nezobrazuje, je nutné zapnout markování na stoly – Nastavení prodeje. *Balíček služeb Pro na…

Aktualizace dotykové pokladny

Dotyková pokladna » Aktualizace dotykové pokladny

Aby byla zajištěna správná funkčnost dotykové pokladny a komunikace se serverem, je třeba, aby aplikace Markeeta byla aktuální. Z toho důvodu občas pokladna vypíše upozornění o nové aktualizaci systému. !Prosíme, abyste toto upozornění…

Odběratel

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Funkce markování » Odběratel

Funkce Odběratel slouží k přidání odběratele, tedy jeho údajů na účet. Je možné přidat odběratele – Firmu či Osobu buďto přímým vytvořením a zadáním na markovací obrazovce dotykové pokladny či předvytvořením v manažeru v sekci…

Systém – aplikace a správa

Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb » Moduly » Systém – aplikace a správa

Systém slouží ke správě aplikací a nastavení Parametrů EET. Klikněte na 1 Systém. Rychlé volby - Systém Otevře se okno Aplikace a Správa. Okno systém 1 Aplikace – Seznam aplikací pokladny. 2 eRecept – Přechod do aplikace…

První přihlášení do webového rozhraní

Webové rozhraní manažera » První přihlášení do webového rozhraní

Při prvním přihlášení do webového rozhraní se Vám objeví průvodce, který Vás naučí základní úkoly potřebné k prodávání. *Pokud toto není Vaše první přihlášení, přejděte na další kapitolu – Moje pokladna. Základní…

Otevřené účty

Webové rozhraní manažera » Přehledy » Otevřené účty

Přehledy otevřených účtů nabízejí souhrnný náhled na právě otevřené účty dle vybraného filtrování. Přehled podle skupin Otevřené účty - Přehled podle skupin 1 Přehled podle skupin – Zobrazuje se přehled podle jednotlivých prodejních…

Pokladní zásuvky

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Pokladní zásuvky

Konfigurace šuplíku Model: CASH_LUXE_C420_A Ve svém manažeru přejděte do sekce Nastavení záložky Zařízení a přidejte nové zařízení s rolí Šuplík. Na pokladně spusťte Replikaci a připojte pokladní zásuvku k pokladně. V Rychlých volbách…

Inštalácie koreňových certifikátov

NÁVODY – stáhnete zde » Inštalácie koreňových certifikátov

Postup inštalácie koreňových certifikátov: 1. Kliknite na inštaláciu koreňových certifikátov z oznamovacej lišty. 2. Vybraný koreňový certifikát nainštalujte. 3. Certifikát pomenujte “ekasa” a uložte. 4. Nastavte odomykací PIN…

Postup inštalácie koreňových certifikátov

Postup inštalácie koreňových certifikátov

Postup inštalácie koreňových certifikátov: 1. Kliknite na inštaláciu koreňových certifikátov z oznamovacej lišty. 2. Vybraný koreňový certifikát nainštalujte. 3. Certifikát pomenujte “ekasa” a uložte. 4. Nastavte odomykací PIN…

Se nevytiskl kód FIK? / Etržby jsou off-line?

Co dělat, když… » Se nevytiskl kód FIK? / Etržby jsou off-line?

Pro opravení chyby, kvůli které se Vám netiskne FIK (dlouhý PKP), zkuste tyto způsoby: 1. Ruční odeslání z rychlých voleb Pro manuální odeslání účtenek klikněte v rychlých volbách na tlačítko 1 etržby. Rychlé volby - etržby 2.…

Parametry EET

Webové rozhraní manažera » Nastavení » Parametry EET

Záložka Parametry EET slouží ke správě certifikátu elektronické evidence tržeb a úpravě dalších parametrů potřebných pro elektronickou evidenci tržeb. Parametry EET 1 Údaje o firmě, DIČ – Automaticky doplněno z nastavení…

Rozdělení účtu

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Funkce markování » Rozdělení účtu

Funkce rozdělení účtu slouží k přesunu účtu z jednoho stolu na druhý, k přesunutí položek z jednoho stolu na druhý nebo k rozdělení účtu u 1 stolu na 2 účty. Přístupnost této funkce je podmíněna koupí balíčku služeb Standard nebo Pro.…

Instalace certifikátu EET

Začínáme » Než začnete markovat » Instalace certifikátu EET

!Následující kroky provádějte výhradně přes Váš osobní počítač, na pokladně není možné tento postup uskutečnit. Na této stránce naleznete proces instalace certifikátu EET do dotykové pokladny. Návod se skládá z následujících bodů: 1)…

Obrazovka rychlých voleb

Dotyková pokladna » Obrazovka rychlých voleb

Obrazovka rychlé volby se nachází na dotykové pokladně a dostupnost jejich funkcí závisí na roli, která je přidělena uživateli, na typu zakoupeného balíčku služeb a na nastavení ve webovém rozhraní manažera v záložce Markování. Rychlé volby na…

Pokladna nereplikuje?

Co dělat, když… » Pokladna nereplikuje?

Pokud se po kliknutí na 1 Replikace objeví hláška 2 Při replikaci došlo k chybě může jít o více chyb a pravděpodobně bude zapotřebí kontaktovat Zákaznickou podporu. Replikace pokladny Nejprve však zkontrolujte své připojení k internetu a to…

Nastavení propojení s váhami

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Váhy » Nastavení propojení s váhami

Nastavení váhy probíhá ve dvou krocích. Nejprve je nutné přidat zařízení ve webovém rozhraní manažera v sekci Nastavení v záložce Zařízení a poté nakonfigurovat připojení k zařízení na dotykové pokladně. Postup: V manažeru v sekci…

Obrazovka markování

Dotyková pokladna » Obrazovka markování

Vzhled a funkce obrazovky markování se liší typem balíčku služeb (Pokladnička, Basic, Standard a Pro). Balíček služeb Pokladnička Způsob markování s balíčkem Pokladnička je podobný klasickému počítání na kalkulačce. Pokladnička pracuje jen s…

Personál

Webové rozhraní manažera » Personál

V záložce Personál je možné spravovat Váš personál a upravovat jeho práva. Personál 1 Záložka personál – Na této záložce je možné přidávat a upravovat personál. 2 Záložka přístupová práva – Na této záložce je možné upravovat…

Platba kartou

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Platba kartou

I při platbě kartou doporučujeme evidovat prodeje na dotykové pokladně. Budete tak mít ucelený přehled o všech Vašich prodejích – naleznete v Přehledech. Platba kartou společně s platbou hotově jsou automaticky nastaveny jako základní typy…

Hledání

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Funkce markování » Hledání

Funkce hledání slouží k vyhledání prodejních položek podle názvu nebo kódu PLU / EAN. Jak používat funkci hledání? Nejdříve je třeba ve webovém rozhraní manažera přidat funkci hledání. Vstupte na obrazovku markování na dotykové…

Platba Eurem

Dotyková pokladna » Obrazovka markování » Jak markovat » Platba Eurem

Pokud si přejete přijímat platby Eurem, je nutné si vytvořit nový typ platby. Jak vytvořit typ platby pro platbu Eurem? Přihlašte se do webového manažera. Přejděte do sekce Nastavení, záložky Typy plateb a klikněte na 1 Přidat typ platby Jak…

Průvodce registrací

Začínáme » Než začnete markovat » Průvodce registrací

!Doporučujeme tyto kroky provádět přes Váš osobní počítač. Provádět následující kroky přes Váš osobní počítač bude navíc jednodušší a ergonomičtější. A) Registrace Pokud jste nový zákazník, registraci provedete následujícími…

Partneři

Webové rozhraní manažera » Partneři

Záložka Partneři slouží ke správě partnerů (firem a osob) a věrnostních programů. *Mezi partnery patří Vaši dodavatelé i odběratelé. Firmy V sekci 1 Firmy můžete přidávat a upravovat jednotlivé partnery s IČem. Partneři - Firmy 2 Údaje…

Zobrazení informací o propojení s váhou

Technická sekce » Konfigurace zařízení » Váhy » Zobrazení informací o propojení s váhou

Informace o propojení pokladny s váhou získáte v modulu Systém v Rychlých volbách na dotykové pokladně. Jak zobrazit informace o propojení s váhou? Nejdříve klikněte v Rychlých volbách na ozubené kolečko 1 Systém. Jak zobrazit informace o…